Career Opportunities at Lovechock

We at Lovechock are crazy about chocolate.
And we strongly believe that it is possible to make a healthier chocolate which can be enjoyed wholeheartedly and without guilt.

This vision has been driving us since 2009, both at our office in Amsterdam-Noord and in our factory in Heerhugowaard.
We are a small but passionate team who like to try out new things, move fast, and grow and create together. Combining in-depth knowledge of cacao, ingredients and nutrition with a lot of love for chocolate and adding a sprinkle of our Lovechock magic, we strive to transform the way people enjoy chocolate.

If you are excited about contributing to this vision and are happy to embrace our values of Pioneering Spirit, Pure, Mindful and Love, then we would be happy to hear from you!

Attention!

We have been receiving numerous inquiries following several emails regarding job opportunities at Lovechock from the email address info@lovechock.organic. Please note that these messages are not authorized by Lovechock. We strongly advise against clicking on any links or responding to these emails, as we are unaware of the sender's identity and intentions.

Rest assured, we are actively working to address this issue and prevent further dissemination of unauthorized communications. We are sorry for the inconvenience.

Wij zijn opzoek naar een Financiële Allrounder

Wil jij samen met ons impact maken en wordt je blij van duurzame chocolade? Heb jij financieel inzicht en talent voor cijfers? Ben je in staat zelfstandig te werken en sta je klaar voor je collega’s om hen te voorzien van de juiste informatie zodat zij hun werk goed kunnen doen? Dan zoeken wij jou om een duo-baan te vervullen met de Senior Administrator van Lovechock. Samen zorgen jullie er voor dat het management de juiste acties kan ondernemen gebaseerd op jullie rapportages.

Wat ga je doen?
- Inkoopfacturen inboeken
- Bankstukken inboeken aan de hand van crediteuren en debiteurenspecificaties
- Crediteuren- en Debiteurenbeheer
- Aangifte ICP, BTW en CBS
- Bestellen van kantoorartikelen

Daarnaast ga je ook meehelpen met:
- Het maken van Intercompany facturen
- Het creëren van Sales Rapporten, Financiële Rapporten e.d.
- Assisteren met maandafsluitingen zoals analyseren van grootboekrekeningen, controles en journaalboekingen
- Aanvragen van kredietlimieten voor nieuwe debiteuren
- Creëren en beheren van het Budget.

Je werkt direct samen met de Senior Administrator en rapporteert aan de CEO. Kennis van internationaal transport is een pré aangezien je nauw samenwerkt met onze Orderadministratie.
Indien er ruimte en interesse is kun je de Orderadministratie bij afwezigheid ondersteunen met:
- Verwerken van orders (inboeken, pakbonnen versturen, communicatie magazijnen)
- Facturatie inclusief creditnota’s
- Voorraadbeheer

Het is dus een zeer veelzijdige functie waarin ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is.

Kwalificaties
Wij passen bij jou als:
- Je blij wordt van onze missie
- Je houdt van een bedrijf dat bruist van ideeën en altijd op zoek is naar wat nieuws.
- Je zelfstandig kunt werken en het liefst zelf initiatief neemt
- Je positief bent ingesteld

Je hebt en bent:
- HBO niveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring
- Kennis en ervaring met financieel administratieve softwarepakketten (SAP Business One is een duidelijke pré!)
- Zeer goede kennis van Excel
- Een gestructureerde, nauwkeurige, zelfstandige persoonlijkheid
- Integer, loyaal en tactvol in omgang met collega’s, externe partners en klanten
- Internationaal taalvaardig waarbij Engels een must is en Duits een pré
- Bereid om elkaars werk over te nemen bij ziekte en vakantie
- Een waardige sparringpartner

Wij bieden:
- Zoveel chocolade eten als je wilt
- Een uitdagende functie waarin je het verschil kunt maken
- Een enthousiast informeel team in een snel groeiende en snel veranderende internationale organisatie
- Een werkplek op het kantoor in Amsterdam-Noord
- Eigen laptop
- Prima arbeidsvoorwaarden
- Veel vrijheid en ruimte voor initiatief
- De mogelijkheid mee te groeien met Lovechock, zowel professioneel als persoonlijk d.m.v. opleidingen en cursussen

Parttime uren: 16 of 24 per week, werkdagen in overeenstemming,
Thuiswerken alleen in overleg, werklocatie is Amsterdam
Salaris: €1.750,00 - €2.350,00 per maand obv ervaring (24 uur)

Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Kerstpakket
- Pensioen
- Reiskostenvergoeding
- Vrijdagmiddagborrel

Aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
- CAO van Groothandel in Levensmiddelen (GIL)

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en spreken de organisatie en de functie je aan? Aarzel dan niet en stuur je motivatie met CV.
CV’s zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.


Open Jobs

We usually post our open job positions on LinkedIn and Indeed.
So if you are enthusiastic about chocolate and healthy food in general, just check those platforms every once in a while.